Ukryj

Kupony Aliexpress

Kupony Aliexpress

 

KUPON SPECJALNY DLA POLSKICH KUPUJĄCYCH NA 7. URODZINY ALIEXPRESS

Obchody 7. rocznicy powstania chińskiego giganta e-commerce zaplanowano na 28-30 marca. Szykuje się drugie, po listopadowym Dniu Singla, zniżkowo - rabatowo – promocyjne święto e-zakupów, tym razem z kuponem dedykowanym Polakom.

Z okazji urodzin, Aliexpress we współpracy z operatorem Przelewy24, przygotował dla polskich kupujących dedykowaną zniżkę. Każdy nowy użytkownik, który raz pierwszy zdecyduje się na zakupy na chińskiej platformie i opłaci zamówienie przez Przelewy24, będzie mógł skorzystać ze specjalnego kuponu o wartości $5, obniżającego cenę zakupów za min. $20.

Jak zdobyć kupon?

1) Załóż konto na platformie AliExpress [skorzystaj z naszego poradnika: http://allinside.pl/poradnik-aliexpress ]

2) Pobierz kupon ze strony: http://s.click.aliexpress.com/e/BmIUBEu

3) Użyj kuponu podczas płatności przez Przelewy24.

 

Jakie inne promocje przygotował Chiński Gigant?

Specjalnie odmieniona na okoliczność święta, strona aliexpress.com (http://s.click.aliexpress.com/e/zrF6yRj ) informuje o milionach produktów w najatrakcyjniejszych możliwych cenach. Poza wyjątkowymi cenami (w poszczególnych sklepach zniżki sięgają nawet 90%.), AliExpress oferuje klientom akcje promocyjne, które pozwolą zaoszczędzić jeszcze więcej:

Game Land – gra, która polega na odwiedzaniu promowanych sklepów i granie u nich w Bubble Challenge, czyli celowanie strzałą w kolorowe kule. Do wygrania w tej grze są kupony do wykorzystania u danego sprzedawcy oraz kupony ogólne od AliExpress.

Zadania dzienne – Gra polega na codziennym wykonywaniu zadań ustalonych przez twórców gry. Realizacja zadania dziennego poskutkuje otrzymaniem kuponu o wartości 2$. Na wykonanie Daily Task, każdy użytkownik ma 24h. (zasady: http://s.click.aliexpress.com/e/Bqbu3fM )

Lista marzeń – Powtórzenie zabawy z poprzednich lat. Zadaniem do wykonania jest utworzenie tzw. funlisty i udostępnienie jej publicznie w mediach społecznościowych.

 

Jak kupować z Polski?

Gigant eCommerce z Państwa Środka z powodzeniem funkcjonuje w naszym kraju, nie tylko dzięki przetłumaczeniu strony na język polski. Rodzimi kupujący mogą bowiem dokonać płatności w najdogodniejszy możliwy sposób – automatycznym przelewem w złotówkach (PLN), bez żadnych kosztów dodatkowych oraz bez konieczności zakładania konta walutowego, karty kredytowej, czy rejestrowania się u operatora. Dzięki serwisowi Przelewy24, polscy konsumenci dokonują natychmiastowej płatności z konta swojego banku, unikając niekorzystnych przewalutowań czy kilkudniowych opóźnień w księgowaniu. Schemat płatności jest identyczny z procesem zakupowym znanym z polskich e-sklepów.

Zasady bezpieczeństwa

1. Należy pamiętać, że wyprzedaż na taką skalę, stanowi dla sprzedawcy okazję do sztucznego obniżania cen produktów, po ich uprzednim krótkotrwałym podniesieniu. Warto więc porównać wartość danego przedmiotu u różnych sprzedawców.

2. Najbezpieczniej jest kupować od sprzedawcy z wysokim ratingiem. Ocena ogólna wskazuje liczbę pozytywnych komentarzy i stopień zadowolenia klientów z otrzymanego towaru.

3. Warto zwrócić uwagę na ilość towaru zakupionego dotychczas od danego sprzedawcy oraz od jakiego czasu jest on aktywny na AliExpress. Im dłuższy staż i większa sprzedaż, tym wyższe prawdopodobieństwo rzetelności sprzedawcy.

 

ZOBACZ, CZEGO NAJCZĘŚCIEJ NA ALIEXPRESS SZUKAJĄ POLACY

[RANKING OTRZYMANY BEZPOŚREDNIO OD ALIEXPRESS]

6. Okulary przeciwsłoneczne – nawet za mniej niż $1

5. Biżuteria pozłacana - nawet za mniej niż $0,50

4. Portfele - nawet za mniej niż $1,50

3. Słuchawki - nawet za mniej niż $0,50

2. Bielizna sportowa - nawet za ok. 1,9$

1. Krawaty i muszki - nawet za mniej niż $1

Oprócz rzeczy wskazanych powyżej, z Chin przybywa do nas sporo elektroniki, m.in. smartfonów, odzieży, zegarków i akcesoriów dziecięcych. Niskie ceny, darmowa dostawa, bezpieczeństwo i potężny wybór kuszą coraz szersze grono rodzimych konsumentów. Rosnąca popularność AliExpress odzwierciedla stale zwiększająca się liczba tematów na forach internetowych, blogów , stron i profili Facebookowych poświęconych wyłącznie zakupom na chińskiej platformie.